Juharos Adrienn

Egyik kedves ismerősömtől hallottam erről a programról, aki maga is részt vett benne, jó tapasztalatai voltak. Kérdezni kezdtem róla, milyen pályázat ez pontosan, mi a mente, lehet-e egyáltalán még jelentkezni. Ez a beszélgetés a pályázatra való jelentkezés lezárása, és a szükséges anyagok benyújtásának határideje előtt kb. 3-5 nappal zajlott le köztünk, tehát nem sok időm volt kitalálni, hogy belevágok-e vagy sem. Végül jelentkeztem, azt hiszem jól döntöttem.


Amikor értesültem erről a pályázati lehetőségről, épp álláskereső státuszban voltam. Döntésemet ez a helyzet is befolyásolta, ezért is döntöttem úgy, hogy részt veszek  a projektben és vállalkozást alapítok, így munkahelyet teremtek is magamnak. A vállalkozóvá válás új helyzetet is hozott számomra, hiszen előtte sosem voltam vállalkozó, csak alkalmazottként dolgoztam. Teljesen új ismereteket is el kellett sajátítanom. Nap mint nap jön hozzá valamilyen  új dolog melyekhez szükséges egy picit érteni,- gondolok itt különféle számviteli, adózási szabályokra, vagy akár  főtevékenységemre a munka-  és védelmi ruházatok folyamatos megújulásaira. Azt már belátom , hogy egy vállalkozónak számos dologhoz szükséges értenie a saját előre jutása érdekében, hiszen itt nincsen főnök aki megmondja mit kell tenni, ahhoz hogy fejlődj.


2021. januárjában indítottam el vállalkozásom, amely munka és munkavédelmi ruházatok, céges egységruházatok forgalmazásával foglalkozik.
Célom, tetőtől- talpig felruházni a munkavégzőket olyan védő és munkaruházatokkal valamint kiegészítő eszközökkel mellyel balesetmenetes lehet a munkavégzés, hogy a szakemberek minden egyes nap végén épségben és egészségesen térhessenek haza családjaikhoz.  Arra törekszem, hogy minél  szélesebb szegmensben eltudjam látni a cégek munkavállalóit, mind az  ipari mind a mezőgazdasági munkaterületen dolgozókat.
Az alábbi szakmák képviselői biztosan találnak nálunk felszerelést pl. vendéglátás, építőipar, egészségügy, élelmiszergyártás, mezőgazdaságban dolgozók, de akár az otthoni vagy sima kerti munkavégzéshez is forgalmazunk megfelelő eszközöket.
A Covid-19 járvány okozta helyzet miatt nálunk is megnőtt a kereslet a védőeszközök, maszkok, egyszer használatos kesztyűk stb. iránt, így ezeket a termékeket is felvettük kínálatunkba.
Sikerült olyan elismert munka és védőruházati gyártók nagykereivel viszonteladói kapcsolatokat kiépítenem, akiknek a termékeit magabiztosan és nyugodt szívvel forgalmazhatom, mert minőséget képviselnek a piacon.
A termékválaszték elég széles, több gyártó termékei elérhetőek a kínálatban (Portwest, Rock Safety, Malfini, Puma Safety… stb.) illetve kérésre egyéb gyártók termékeinek beszerzésnek is szívesen eleget teszek, amennyiben az adott termék beszerezhető.
Jelenleg termékeink nagy része külső raktárkészletről rendelhető, tehát a megrendelés leadása után kerülnek beszerzésre a termékek a kért darabszámban. Üzlethelyiség hiányában egyenlőre így tudtam elindulni és dolgozni a vállalkozásomban, online értékesítéssel, azonban nem kizárólag online dolgozom.
Terveim között szerepel egy szaküzlet megnyitása, így lesz majd lehetőségem állandó raktárkészlet fenntartására is.

Szolgáltatásaim között, vállalom cégek részére a ruházatok céglogóval történő  hímeztetését, emblémázását is. Jelenleg az egyik beszállító partnerem közreműködésével, ipari hímzőgépeken készülnek hímzések, kiváló minőségben.
Vevőim visszajelzései alapján, nagyon pozitívnak és hasznosnak tartják, a “házhoz megy a munkaruha”  fantázia nevű szolgáltatásomat. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy nagyobb céges megrendelés esetében, a cég saját telephelyére kiszállva tartunk egy termékbemutatót, valamint  a megrendelés véglegesítése előtt egy külön alkalommal biztosítunk a megrendelő számára méretpróbálási lehetőséget. Ezzel biztosítva, hogy minden ruha és lábbeli a megfelelő méretű lehessen, így megrendelő válláról teljes mértékben levesszük ezt a terhet.
A megrendelőnek ezután csak leszállított áru átvételével és pénzügyi elszámolással szükséges foglalkoznia.
(Ez a szolgáltatás egyenlőre csak Dombóvár-Kaposvár-Sásd-Tamási régión belül áll rendelkezésre, nagyobb céges megrendelések  esetében, bővebb információ és tájékoztatás az info@aprotect.hu e-mail címre történő üzenet küldésével)

Elérhetőek vagyunk a https://aprotect.hu/ weboldalon, a katalógusaink, termékeink itt képekkel és leírásokkal megtekinthetőek.
Termékeink folyamatosan kerülnek feltöltésre, ezért a nem a teljes kínálat látható weboldalunkon.
Telefonon a +36 70 740 91 37 -es telefonszámon (H-Szo), vagy e-mail címünkre az – info@aprotect.hu – várjuk leveleiket.


Rövidebb távú céljaim között több szerepel, hogy jóval több megrendelést érjek el a weboldalamon, ezért az oldal további fejlesztését, bővítését és több reklám alkalmazását helyezem az elsődleges feladataim közé.
Fejlesztem és kibővítem a marketing stratégiám, elképzelhetőnek tartom új reklámeszközök alkalmazását is.
Tavaly az indulás évével párhuzamosan a tanulás éve is volt számomra, a vállalkozóvá válás elsajátítása.
Most, hogy a vállalkozás vezetéséhez és működtetéséhez alapvetően szükséges kompetenciákat elsajátítottam, melyre a pályázat adta lehetőség remek volt, el lehet kezdeni gondolkodni a fejlődésen, a növekedésen, a hogyan tovább kérdésén, hiszen idő közben eltelt egy teljes év.
Hosszabb távú céljaim, (azaz nem feltétlen a 2022-es évben) között szerepel az előző gondolatmenettel párhuzamosan egy üzlethelyiség kialakítása, ahol akár 1 fő alkalmazott számára is tudnék munkát biztosítani. Hosszútávon nem csak egy vállalkozást , hanem egy brand-et szeretnék képviselni, ahová az ügyfelek szívesen visszatérnek mert tudják, hogy az A-Protect megbízhatóságot képvisel.


Ne halogassák jelentkezést, használják ki a pályázat adta lehetőséget és alapítsanak vállalkozást, hiszen nincs vesztenivaló és még valami klasz kis vállalkozás is összejöhet. 🙂


igen pályáznék.


Hatalmas pozitívum: a mentorok hozzáállása, segítségadása, támogatása.
Ők azok akik a leginkább ott voltak és segítettek amikor szükséges volt, vagy ha volt kisebb mélypont.

 

Negatívum:
A sok felesleges,  adatlapkitöltés, scanelés és postára járkálás vírus járvány kellős közepén!
Ezeket elég lett volna aláírva online felületen vissza scanelni, vagy ha annyira fontosak az eredeti példányok, miért nem lehetett egyben a projekt zárása előtt egyben az összes dokumentumot elküldeni a részükre, mint egyesével.

A weboldal többszöri összeomlása, használhatatlansága sokszor valamint a szerintem súlyos adat kiszivárgás a közelmúltban!
Egy ilyen nagy kaliberű, ennyi személyes adatot rögzítő projekt online felületének illett volna egy normális, működőképes, használható és maximális adatbiztonsági védelemmel ellátott, valamint hozzáértő informatikai cég által létrehozott és működtetett weboldalon zajlania.

Az ilyen jellegű kritikákból szükséges lenne a további fejlődések céljából építkezni és átgondolni, hogy a következő projektek sikeresebbek és gördülékenyebbek lehessenek, emiatt osztottam meg a véleményem.


nem releváns




You do not have permission to do that, You do not have permission to do that