Itt tudja megtekinteni a létrehozott vállalkozások adatait
VARGA DÁVID
Tevékenység bemutatása
Koordinátorként és szakmai irányítóként egyéni vállalkozásban az elsődleges célom hogy mind a személyszállítással foglalkozó cégek, mind pedig ügyfeleik a lehető legnagyobb biztonságban és komfortban, kényelemben és zökkenőmentesen utaztathassanak. Ez a fajta törekvés vezetett ahhoz a tovább fejlődési igényhez, hogy sikerült kapcsolatba kerülnöm egy olyan fejlesztő céggel, akik speciálisan erre a személyszállításra, személyi transzferre fejlesztettek egy olyan háttér programot, mellyel sokkal gyorsabban, zökkenőmentesebb és pontosabban lehet meghatározni minden olyan paramétert, amelyet a konkurencia által használt régebbi programok nem voltak képesek kezelni. Fontos ebben a szakmában a gyors és instant beavatkozás, illetve alkalmazkodás a kialakult körülményekhez, valamint a megrendelő igényeihez, és ez a felület maximálisan lehetővé teszi hogy akár az egyedi igényeknek is teljes mértékben megfeleljen mind a megrendelő, mind pedig a szállítmányozó cég. Ezekkel a plusz szolgáltatásokkal nemcsak könnyebb ügyfeleket szerezni, és a magasabb elégedettségi szint miatt könnyebb törzsvendégek is toborozni, hanem azonnal a konkurencia elé lehet kerülni, és nem szükséges hozzá a szakmát annyira nyomasztó árversenybe belemenni. A munkám tulajdonképpen nem más, mint a klasszikus értelemben vett diszpécseri szolgáltatás, azaz a kapcsolattartás a megrendelő és a szállító cég, a személyszállító cég között. Habár a mai világban ez a fajta munka szinte teljesen digitális, de mégis megkerülhetetlen a személyes kapcsolattartás, ami a mai viszonyok között mindenképpen több idegen nyelv ismeretét, a számítógép maximális kezelését, az ide vonatkozó programok és jogszabályok ismeretét, valamint gyors problémamegoldó készséget, azonnali döntéshozatalt és felelősségvállalást is jelent mind a megrendelő, mind pedig a transzfer cég felé. Ez a fajta összetett munkavégzés nem merül ki az egyszerű diszpécseri szolgáltatásban, kapcsolódik hozzá a szakmai irányítás is, amelyet a háttérben folyó logisztika koordináció és műszaki segítségnyújtás körében lehet leírni. Emellett a legtöbb cég vagy egyéni vállalkozó igényli az üzleti tanácsadást, amelyet hónapról hónapra tudok nekik nyújtani a kialakult viszonyokat figyelembe véve, illetve az új jogszabályokat és gazdasági helyzetet elemezve. Ezeket a szolgáltatásokat kiegészítve lehetőségem van marketing és online marketing, közösségi média kampányok indítására is, amelyek a megszokottól eltérően nem a saját ügyfélkörmömet bővítik, hanem a velem szerződésben és hosszútávú kapcsolatban álló szállító cégek ügyfeleit toborozza és kapcsolja össze az általuk keresett szolgáltatóval. Az árképzés sem ennek megfelelően alakul, hiszen egy olyan új és innovatív programot használok, mely megkönnyíti a kapcsolatot és a problémamegoldást illetve az egyedi igények kezelését mind az ügyfelek, mind a transzfer cég között, illetve a saját hozzáadott értékeimet figyelembevéve mindenképpen a piaci ár feletti árat határozom meg a munkabéremet.
A vállalkozás létrehozása:
2020.04.02.
A vállalkozás székhelye:
MAGYARORSZÁG, 7632 PÉCS, KRISZTINA TÉR 16. em.: 6 ajtó: 20.
A vállalkozás megalapítójának a neve:
Varga Dávid
A vállalkozás adószáma:
56129014-1-22