Itt tudja megtekinteni a létrehozott vállalkozások adatait

KRÉMER KARINA EGYÉNI VÁLLALKOZÓ

Tevékenység bemutatása

821101 Összetett adminisztratív szolgáltatást szeretnék végezni, amivel bármilyen irodai munkát, adatrögzítést, adminisztratív szolgáltatást, és pályázatírást el tudok látni. Sokféle területen tudok dolgozni, amit egyéni vállalkozóként sokkal szabadabban és a piac adottságainak megfelelően tudok kezelni. Ezzel a sokrétű tapasztalattal úgy gondolom, hogy sikeres vállalkozó lehetek és megfelelő bérezésben tudok részesülni a tudásomnak megfelelően. Gyakorlattal és tapasztalattal rendelkezem az adatrögzítés, és egyéb adminisztrációs szolgáltatás terén, valamint több éves tapasztalatom van a pályázatírás területén is. Három nyelven beszélek, és a gyakorlatomnál fogva keresett pályázatíró is vagyok a régióban, ahol lakom. Gyakorlatom van még könyvelőirodák és borászatok adminisztrációs munkájában, ahol adatrögzítéssel és digitalizálással foglalkoztam éveken át. Magas szintű számítástechnikai ismeretekkel és ECDL vizsgával is rendelkezem. Gyorsan tanulok és mindent meg tudok tanulni, ami a munkámmal kapcsolatos. Kitartó vagyok és céltudatos. Jó problémamegoldó készséggel rendelkezek és a határmenti adottságokból kifolyólag beszélek 3 nyelvet is, ami a munkámat és az adminisztrációs szolgáltatásomat még jobban megkönnyíti. Többféle szolgáltatást szeretnék nyújtani az ügyfeleminek, annak megfelelően, hogy milyen szakmai területeken van tapasztalatom és gyakorlatom. Ezek közé tartoznak az adatrögzítés, amit könyvelő irodáknak és borászatoknak végzek, valamint egyéb adminisztratív feladatok – titkárnő, tolmács, internetes tartalomírás az adott cég webáruházához. Ilyen szolgáltatás még a pályázatírói szolgáltatás, amit szintén a korábbi irodai munkáim során sajátítottam el, és mivel megfelelő számítsáttechnika ismeretekkel és végzettséggel is rendelkezem, és beszélek több nyelvet is, ezért ez az egyik legjobban keresett szolgáltatásom. A pályázatírást végzem önállóan saját szolgáltatásnként is, de szükség szerint adatfeldogozásban és pályázati menedzsementben be tudok dolgozni alvállalkozóként egy-egy nagyobb cégnek vagy pályázatírói vállalkozásnak is. Ezen a területen is kiváló referenciákkal rendelkezem. Két nagyobb célcsoportot különböztetek meg az egyéni vállalkozásom profilját illetően. Az egyik a helyi nagyobb borászatok, akik már a korábbi jó munkák és referenciák miatt igénylik mind az adminisztrációs szolgáltatásaimat, mind a pályázatírói és adatrögzítési szolgáltatásaimat is. Közülük a következőkkel tudok előszerződést kötni hosszabb távú projektekre: Halasi pince, Sauska pincészet, Kvassay borászat és Blum pince. A másik jelentős célcsoportom a helyi könyvelőirodák, akik folyamatos munkával látnak el az adatrögzítés terén. Az ő esetükben is kétféle szolgáltatást tudok nyújtani, az egyik a könyveléssel kapcsolatos adatrögzítés és adminisztrációs munka, a másik pedig a pályázatírásban való aktív közreműködés, ami lehet csupán adatrögzítés, vagy egyéb kiegészítő dokumentációk készítése, de lehet alvállalkozói szerződés keretében komplett pályázatírás is. A következő irodákkal állok üzleti kapcsolatban: Rudolf és Tsa könyvelő iroda, Számtárház kft és Küldemény Bt könyvelés. Az árakat úgy tudom meghatározni, hogy egyrész a korábban alkalmazott árképzést veszem alapul, másrészt a konkurencia árait folyamatos figyelve igyekszem követni azokat. Ezeket figyelembe véve kell kialakítanom azt árstrukturát, ami még vonzó a megrendelőim számára, de elég magas ahhoz, hogy biztonságos bevételt garantáljon a cégemnek. A többnyire cégeknek nyújtott adatrögzítés és adminisztratív szolgáltatás napi díjas szolgáltatás. Itt előre, pontosan meg tudom határozni az árat a szükséges munkanapok száma alapján. A napidíjam 26000 Ft. A pályázatírás tekintetében viszont kizárólag projektárat tudok meghatározni, ami minden esetben sikerdíjas, ami tapasztalatom szerint a legvonzóbb és legkisebb kockázatta jár a megrendelők számára. A sikerdíj a pályázati támogatás 6-8%-a. Az árak meghatározásánál azt is figyelembe kell vennem, hogy a vállalkozásom folyamatos fejlesztése érdekében a kezdeti években minden évben árat kell emelnem 10% körüli emeléssel. Az első hónapban és az első üzleti évben a bevételem havi szinten 498300 Ft lesz, ami a jelenlegi megrendeléseket, a korábbi tapasztalataimat és a futó projekteket figyelembe véve az adatrögzítésből és adminisztrációból áll össze. A követekző évekeben a 10 %-os emelésnek köszönhetően 548000 Ft x 12 = 6576000 Ft, és 7234000 Ft lesz a bevételem. Mivel alapvetően adminisztratív szolgáltatással fogok foglalkozni, ezért elsősorban irodai eszközökre van szükségem az egyéni vállalkozásom biztonságos indításához. Ezek a következők lesznek: Laptop, Mobiltelefon és nyomtató, összesen 486000 Ft értékben. Az egyéni vállalkozásomnak minden hónap adott állandó költségei várhatók, és mellettük még egyéb járulékos kiadásokkal is számolnom kell. Ezek a költségek és kiadások évente várhatóan 5% körüli emelkedést mutatnak. A pályázat nyújtotta támogatást a fenti költségek finanszírozására kívánom fordítani.

A vállalkozás létrehozása:

2020.11.09.

A vállalkozás székhelye:

MAGYARORSZÁG, 7825 OLD, TÓTOKFÖLDJE UTCA 12.

A vállalkozás megalapítójának a neve:

Krémer Karina

A vállalkozás adószáma:

56711404-1-22





Digitális adatok, online elérhetőségek:

e-mail cím:

telefonszám:

honlap címe:

facebook oldal címe:

instagram profil címe:

youtube profil címe:

tiktok profil címe:

további profilok címe:

[5984]

Nyújtott szolgáltatások, termékek paraméterei:

nyújtott szolgáltatás1 neve:

[5988]

nyújtott szolgáltatás1 egységára:

[5989]

nyújtott szolgáltatás1 mennyisége:

[5990]

nyújtott szolgáltatás1 mennyisége:

[5997]

nyújtott szolgáltatás1 az interneten:
nyújtott szolgáltatás1 fizikailag:

[5984]

nyújtott szolgáltatás2 neve:

[5994]

nyújtott szolgáltatás2 egységára:

[5995]

nyújtott szolgáltatás2 mennyisége:

[5996]

nyújtott szolgáltatás2 mennyisége:

[5997]

nyújtott szolgáltatás3 az interneten:
nyújtott szolgáltatás2 fizikailag:

[5999]

nyújtott szolgáltatás3 neve:

[6000]

nyújtott szolgáltatás3 egységára:

[6001]

nyújtott szolgáltatás3 mennyisége:

[6002]

nyújtott szolgáltatás3 mennyisége:

[6003]

nyújtott szolgáltatás3 az interneten:
nyújtott szolgáltatás3 fizikailag:

[6005]

nyújtott szolgáltatás4 neve:

[6006]

nyújtott szolgáltatás4 egységára:

[6007]

nyújtott szolgáltatás4 mennyisége:

[6008]

nyújtott szolgáltatás4 mennyisége:

[6009]

nyújtott szolgáltatás4 az interneten:
nyújtott szolgáltatás4 fizikailag:

[6011]

nyújtott szolgáltatás5 neve:

[6012]

nyújtott szolgáltatás5 egységára:

[6013]

nyújtott szolgáltatás5 mennyisége:

[6014]

nyújtott szolgáltatás5 mennyisége:

[6015]

nyújtott szolgáltatás5 az interneten:
nyújtott szolgáltatás5 fizikailag:

[6017]

nyújtott szolgáltatás6 neve:

[6018]

nyújtott szolgáltatás6 egységára:

[6019]

nyújtott szolgáltatás6 mennyisége:

[6020]

nyújtott szolgáltatás6 mennyisége:

[6021]

nyújtott szolgáltatás6 az interneten:
nyújtott szolgáltatás6 fizikailag:

[6023]